Grup Siteleri
 
 
 
 
Müşteri Hizmetleri

PolarXP müşteri hizmetleri, müşterinin ihtiyaç ve talepleri doğrultusunda süreçlere artı değer katarak, hizmetlerimizin, zamanında ve söz verilen koşullarda sunulmasından sorumludur.

PolarXP Müşteri Hizmetleri birimi firmanın faaliyet alanını oluşturan tüm süreçlerin takibi ile sorumludur.

Müşteri iş emirlerinin ilgili nakliye ve depo operasyon birimlerine aktarımıyla başlayan bu süreç, son noktaya ürünün teslim edilmesi akabinde müşteriler adına yürütülen faaliyetlerin raporlanması ile sonlanır.

Bundan sonraki aşama ise süreçlerin daha iyi yönetilebilmesi için yapılan faaliyetlerin kendi içinde analizi ve geliştirme yöntemlerinin oluşturulmasıdır.

PolarXP Müşteri Hizmetleri müşteri memnuniyeti ilkesi üzerine çalışma prensiplerini kurgulamaktadır. Müşterilerden ve/veya Müşterilerin müşterilerinden yazılı ya da sözlü gelen her türlü şikâyet ve öneriler müşteri temsilcileri tarafından kayıt altına alınır. Müşterinin problemine öncelikle en kısa zamanda çözüm getirmek ya da çözüm getirebilecek departmana aktarmak PolarXP Müşteri Hizmetleri biriminin sorumluluğundadır.

PolarXP Müşteri Hizmetleri Müdürlüğü Tuzla, Mermerciler'de bulunan merkezlerimizde faaliyette bulunmaktadır.

PolarXP, müşterilerilerine yapılan faaliyetlerle ilgili raporlama yaparken NETLOG Grubu'nun kendi IT alt yapısıyla geliştirdiği NETINFO ve NETSAFE yazılımlarını kullanmaktadır.